חברת כח אדם

חברת כח אדם

כיום ישנה חשיבות רבה בזירת התעסוקה לכל מה שקשור להתמחות ומקצועיות בתחומים ספציפיים כמו גם במיקסום הצרכים לשם קבלת כח אדם זמין ואיכותי לכל מטרה. חברת כח אדם מקצועית תעזור לכל לקוח לקבל את כח האדם הרצוי במגוון הרחב של צורות ההתקשרות. כיצד הדבר מתבצע ומהם היתרונות בצורת העסקה זו? מייד לפניכם.

 

מהי חברת כח אדם?

ישנם סוגים רבים של צורות התקשרות בין מעסיק לבין מועסק. אחת השיטות הינה באמצעות חוזה כח אדם אשר נחתם בפועל בין המועמד לעבודה לבין חברת כח האדם עצמה. בשיטה זו המועמד לעבודה עובר את כל המיונים, האבחון והבדיקות במסגרת חברת כח האדם והוא מועסק דרכה בין אם בעבודה במתחמיה ובין אם אצל צד ג’. תקופת ההתקשרות בין המועסק לבין החברה הינה 3 חודשים כאשר לאחריהם עשוי החוזה לעבור הארכה, הקפאה, הפסקה או קליטת העובד אצל אותו צד ג’, למעשה, המקום הפיזי בו הוא עובד. תלוש המשכורת משולם לעובד ע”י חברת כח האדם, אשר מקבלת את שכרה מהחברה המעסיקה מבלי לחייב את העובד כלל.

 

יתרונות העבודה עם חברות כח אדם (מצד המעסיק)

מעסיקים רבים בשוק העבודה בוחרים לעבוד עם חברות כח אדם ממספר סיבות. בראש ובראשונה ניתן למצוא מעסיקים אשר מעוניינים ליהנות מהמגוון הרחב ביותר של עובדים ולקבל אותם ע”פ הצורך בהתקשרות קצרת טווח. כך למשל מקובל לפנות אל חברות כח האדם לפני או לאחר אירועים מיוחדים לצרכי ניקיון, למטרות אבטחה ואף למטרות תיקונים ואחזקה. חברת כח אדם מקצועית מחזיקה את כח האדם המגוון ביותר על מנת לספק כל דרישה, היא זאת שמעסיקה את העובדים בפועל כך שמקבל השירות נהנה מכח אדם מגוון לאורך זמן. כמו כן, העבודה עם חברות כח אדם מאפשרת את קבלת השירותים גם מבלי להקצות תקנים בפועל, וכך לבחון קבלה של עובד חדש במשך זמן רב בטרם קבלתו בפועל לעבודה.

 

כיצד מתבצעת ההתקשרות בין המעסיק לחברת כח האדם?

ניתן למצוא מספר צורות התקשרות עם חברות כח אדם, כאשר כל צורך ממומש ע”פ תיאום ציפיות מדוקדק. הצורה האחת הינה התקשרות על בסיס מזדמן, כאשר חברת כח האדם צריכה לספק את העובדים לתקופה מוגבלת (בדומה למשימת הניקיון אשר הוזכרה לעיל). הצורה השנייה הינה על בסיס קבוע וארוך טווח, כלומר, אספקת עובדים למשימות שונות על מנת למלא את הצרכים באותו הרגע, עם אפשרות לקליטת העובדים הטובים יותר במידת הצורך. חלק מחברות אלו עוסקות גם במתן פתרונות מקצועיים נוספים בו במקביל וע”י כך מסוגלות להיענות בחיוב לכל צורך שהוא. בין היתר ניתן למצוא חברות כח אדם אשר עוסקות גם בשירותי ניקיון, אבטחה ושירותי אחזקה מוסדיים ופרטיים כגון ניהול מבנים. לצד אלו קיימות גם חברות כח אדם והשמה להייטק.

 

כיצד לבחור את החברה המתאימה?

בכל מה שקשור להתעסקות עם כח אדם, אין למעסיקים את הזמן או הרצון להתעסק עם התאמות שאינן נכונות, קבלת עובדים אשר אינם עונים על הקריטריונים, קל וחומר התעסקות עם עובדים פורעי חוק. חברת בסט קלין מבינה את חשיבות העניין ומאז שנת 1999 מספקת כח אדם איכותי ומיומן לעסקים וארגונים בכל רחבי הארץ. אין עוד חברת כח אדם אשר מספקת מנגנון כל כך משומן של מפקחים ומנהלים לביצוע אבטחת איכות קפדנית שמאפשרת לכל לקוח לקבל את העובד המתאים בהתאמה מושלמת.

 

 

Leave a Reply